Zgłoszenie reklamacji
Informacje ogólne:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, serwis/Sprzedawca poinformuje Zgłaszającego o tym fakcie w formie pisemnej. Do czasu otrzymania od Kupującego wymaganej dokumentacji, urządzenie pozostanie w serwisie i rozpatrzenie roszczenia zostanie zawieszone. W przypadku braku odpowiedzi na pismo dotyczące braków w dokumentach, w ciągu 30 dni urządzenie zostanie przesłane na koszt kupującego, a w przypadku jego nie odbierania od przewoźnika, przekazane do utylizacji. Przed wypełnieniem formularza prosimy o zapoznanie się z typami reklamacji i obowiązującymi ich zasadami:
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi:
- Reklamacje z tytułu rękojmi na rzecz Sprzedawcy rozpatruje Serwis Einhell Polska Nowa Wieś Wrocławska 55-080, ul. Wymysłowskiego 1
- W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi okaże się niezasadna, Serwis Einhell Polska zastrzega sobie prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki urządzenia: z miejsca nadania do serwisu oraz z serwisu do miejsca nadania oraz kosztami pracy serwisu.
- W przypadku nieuiszczenia powyższych opłat przez Kupującego w terminie 30 dni od pisemnego wezwania Serwis Einhell Polska zastrzega sobie możliwość utylizacji reklamowanego urządzenia.
- W celach ewidencyjnych, również w przypadku odrzuconych lub wstrzymanych reklamacji, oryginalna tabliczka znamionowa zostanie zmieniona na nową – tabliczkę znamionową serwisową- zgodną z warunkami bezpieczeństwa i stosownymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi niezbędnymi dokumentami do rozpatrzenia zgłoszenia są:
- wypełniony formularz
- kopia dowodu zakupu – faktura lub paragon
Dotyczy reklamacji z tytułu gwarancji:
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami gwarancji udzielanej przez Einhell Polska i że je akceptuję. W przypadku reklamacji gwarancyjnej niezbędnymi dokumentami do rozpatrzenia zgłoszenia są:
- wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego
- kopia dowodu zakupu – faktura lub paragon
- karta gwarancyjna dla urządzeń sprzedanych przed 01-11-2009 roku
Dotyczy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową:
Oświadczam, że jestem konsumentem, a reklamowany przeze mnie towar jest towarem konsumpcyjnym w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). Serwis Einhell informuje, że zapoznanie się i wypełnienie poniższego formularza jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Jak zareklamować urządzenie?
- Skontaktować się z firmą DHL oraz zamówić odbiór przesyłki przez kuriera: https://dhl24.com.pl/serwis/einhell/
- Podać kurierowi numer płatnika firmy Einhell Polska – 120 84 24
- Przekazać kurierowi paczkę zawierającą:
- Kompletne urządzenie wraz z dołączonym osprzętem
- Kopię dowodu zakupu
- Wypełnione i podpisane zgłoszenie reklamacyjne -> Zgłoszenie reklamacyjne PDF
- Podpisać list przewozowy z kurierem
- Zachować list przewozowy – po jego numerze można kontrolować status naprawy