
Serwis Einhell
Klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Razem z zespołem serwisowym zajmujemy się wszystkimi pytaniami i sugestiami dotyczącymi naszych produktów i usług. Prosto. Szybko. Skutecznie.
Jak możemy Ci dziś pomóc?
Jak skontaktować się z serwisem?
Bardzo prosimy o kontakt z serwisem Einhell Polska poprzez Formularz kontaktowy.
Jak zareklamować urządzenie?
Aby zareklamować urządzenie należy postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie Zgłoszenie reklamacji.
Gdzie znajdę numer artykułu i numer identyfikacyjny?
Z reguły tabliczkę znamionową znajdziesz na swoim urządzeniu w pobliżu silnika/napędu. Tutaj znajduje się 7-cyfrowy numer artykułu i 5-cyfrowy numer identyfikacyjny. Numer artykułu jest również podany w instrukcji obsługi.

Gdzie znajdę numer seryjny?
Na Twoim urządzeniu zazwyczaj obok tabliczki znamionowej znajduje się nalepka z kodem kreskowym 2D i numerem seryjnym (7-cyfrowym i alfanumerycznym, czyli zawierający liczby i wielkie litery).

Jak przedłużyć gwarancję na urządzenie?
Wszelkie informacje dotyczące warunków gwarancyjnych, a także przedłużania gwarancji na akumulatory i urządzenia można znaleźć w zakładce Warunki/Przedłużenie gwarancji.
Gdzie znajdę części zamienne lub instrukcje?
Części zamienne i instrukcje można znaleźć w zakładce Części zamienne. Proszę przygotować numer artykułu i numer identyfikacyjny urządzenia znajdujący się na tabliczce znamionowej.
Masz pytanie techniczne?
Jeśli masz pytania lub napotkałeś problemy z produktami Einhell, zawsze możesz skontaktować się z nami i skorzystać z naszego serwisu.
+48 71 334 65 01
| Poniedziałek – Czwartek | 8:15 – 16:30 |
| Piątek | 8:00 – 15:00 |
