Serwis

Serwis Einhell

Klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Razem z zespołem serwisowym zajmujemy się wszystkimi pytaniami i sugestiami dotyczącymi naszych produktów i usług. Prosto. Szybko. Skutecznie.

Jak możemy Ci dziś pomóc?

Jak skontaktować się z serwisem?

Bardzo prosimy o kontakt z serwisem Einhell Polska poprzez Formularz kontaktowy.

Jak zareklamować urządzenie?

Aby zareklamować urządzenie należy postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie Zgłoszenie reklamacji.

Gdzie znajdę numer artykułu i numer identyfikacyjny?

Z reguły tabliczkę znamionową znajdziesz na swoim urządzeniu w pobliżu silnika/napędu. Tutaj znajduje się 7-cyfrowy numer artykułu i 5-cyfrowy numer identyfikacyjny. Numer artykułu jest również podany w instrukcji obsługi.

Gdzie znajdę numer seryjny?

Na Twoim urządzeniu zazwyczaj obok tabliczki znamionowej znajduje się nalepka z kodem kreskowym 2D i numerem seryjnym (7-cyfrowym i alfanumerycznym, czyli zawierający liczby i wielkie litery).

Jak przedłużyć gwarancję na urządzenie?

Wszelkie informacje dotyczące warunków gwarancyjnych, a także przedłużania gwarancji na akumulatory i urządzenia można znaleźć w zakładce Warunki/Przedłużenie gwarancji.

Gdzie znajdę części zamienne lub instrukcje?

Części zamienne i instrukcje można znaleźć w zakładce Części zamienne. Proszę przygotować numer artykułu i numer identyfikacyjny urządzenia znajdujący się na tabliczce znamionowej.

Masz pytanie techniczne?

Jeśli masz pytania lub napotkałeś problemy z produktami Einhell, zawsze możesz skontaktować się z nami i skorzystać z naszego serwisu.

+48 71 334 65 01

Poniedziałek – Czwartek8:15 – 16:30
Piątek8:00 – 15:00